Travian Answers

Să începem cu întrebare ta

Caută răspunzând la întrebări

Cum să găsești un răspuns: alege o categorie, apoi subcategorii pînă vei găsi un răspuns. In cazul în care nu vei reuși să găsești un răspuns, la final vei putea să ne contactezi.

Am o întrebare despre...

Să detaliem:

Caută în sitemap

Preferi să cauți prin sitemap cum poate ești obișnuit de la alte site-uri. Nicio problema, poți folosi sitemap pentru a găsi un răspuns.

Noul sistem de misiuni

Noul sistem de misiuni are multe misiuni diferite care pot fi realizate pe tot parcursul jocului, nu doar la început.
Fiecare sat are misiuni specifice de îndeplinit, precum și misiuni generale pentru întregul cont.
Fiecare misiune are mai multe niveluri care pot fi atinse.


De exemplu, jucătorului i se poate cere să construiască o primărie de nivel 1, apoi să o modernizeze la nivelul 3, apoi la nivelul 7 și așa mai departe.

Recompense

Recompensele sunt simplificate în comparație cu vechiul sistem de misiuni. Recompensa pentru misiunea finalizată constă mereu într-o sumă de resurse (aceeași cantitate din fiecare tip de resursă) și experiență pentru erou. Mărimea recompensei depinde doar de câțiva factori:

  • Fiecare tip de misiune are propriul său multiplicator de recompense 
  • Fiecare misiune următoare de același tip acordă o recompensă mai mare
  • Nivelul eroului acordă un bonus suplimentar tuturor recompenselor.
Misiunile contului sunt independente de sate, populația și producția PC a întregului cont sunt numărate.

Tip

Misiuni

Populație

500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...

(trepte nelimitate, se dublează de fiecare dată)

Producția de puncte de cultură

(rețineți că nu este cantitatea de PC produse, ci producția curentă)

500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...

(trepte nelimitate, se dublează de fiecare dată)

 

Misiunile pentru satul de start sunt create la început, numai pentru satul de start al jucătorului.

Clădire / Caracteristică

Misiuni

Hambar

Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20

Grânar

Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20

Cazarmă

Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20

Grajd

Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20

Academie

Nivelurile 1, 10, 20

Fierărie

Nivelurile 1, 10, 20

Casa de cultură

Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20

Atelier

Nivelul 1

Primărie

Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20

Beci

Nivelurile 1, 3, 6, 10

Târg

Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20

Ambasadă

Nivelul 1

 Cu excepția Hunilor: Vilă / Palat
Huni: Vilă / Palat / Centru de comandă

Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20

Zid

Nivelurile 1, 3, 7, 12, 20

Adunare

Nivelurile 1, 10, 20

Fabrica de cherestea

Nivelurile 1, 5

Fabrica de lut

Nivelurile 1, 5

Topitorie

Nivelurile 1, 5

Moară

Nivelurile 1, 5

Brutărie

Nivelurile 1, 5

 

Settled village tasks are generated for every newly settled village.

Clădire / Caracteristică

Misiuni

Hambar

Nivelurile 1, 10, 20

Grânar

Nivelurile 1, 10, 20

Cazarmă

Nivelul 1

Academie

Nivelul 1

Casa de cultură

Nivelurile 1, 10, 20

Primărie

Nivelurile 1, 10, 20

Beci

Nivelurile 1, 10

Târg

Nivelurile 1, 10, 20

 Cu excepția Hunilor: Vilă / Palat
Huni: Vilă / Palat / Centru de comandă

Nivelurile 1, 10, 20

Zid

Nivelurile 1, 10, 20

Adunare

Nivelurile 1, 10, 20

Populație

50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000

Producția de puncte de cultură

50, 100, 150, 250, 350, 500

Un câmp de resurse de fiecare tip

Nivelurile 2, (4, 7, 10)
a cel puțin o clădire de fiecare tip.

Bara de progres aici nu este nivelul clădirii, ci numărul de tipuri de resurse care au atins deja nivelul.

Statisticile sunt: 0/4, 1/4 ... 4/4.

Toate resursele la nivelul

Toate la nivelul 2 (4, 7, 8, 9, 10)

Bara de progres aici nu este nivelul clădirii, ci numărul câmpurilor de resurse care au atins deja nivelul.

Statisticile sunt: 0/18, 1/18, ... 18/18

Sat cucerit

Atunci când un sat este cucerit, misiunile pentru sat sunt oferite noului proprietar, împreună cu statutul lor.
Acest lucru înseamnă că, dacă proprietarul anterior a finalizat deja unele misiuni, acestea rămân finalizate în continuare pentru noul proprietar și, dacă sunt mai sunt alte misiuni disponibile, noul proprietar va putea continua progresul.

Există câteva misiuni enumerate în tabelul de mai jos care sunt întotdeauna create sau resetate atunci când satul este cucerit. Statutul lor nu este transferat noului proprietar.

Atunci când un sat este cucerit, vor fi adăugate noi misiuni special pentru satele cucerite. Spre deosebire de alte misiuni, acestea nu sunt transferate atunci când satul este cucerit din nou - în schimb, sunt create aceleași misiuni pentru ca noul proprietar să le poată finaliza.

Clădire / Caracteristică

Misiuni

 Cu excepția Hunilor: Vilă / Palat
Huni: Vilă / Palat / Centru de comandă

Nivelurile 1, 10, 20,

înlocuiește misiunea similară care era disponibilă.

Zid

Nivelurile 1, 10, 20

 înlocuiește misiunea similară care era disponibilă.

Loialitate

100


Este satisfăcător răspunsul primit?

Da   Neutru   Nu